Orašar

Orašar

Tajnu iznimne popularnosti Orašara pokušao je objasniti ukrajinski koreograf Orlykowski, koji je Ščelkunčika postavio u Zagrebu 1970. te je njegova koreografija postala referentnom točkom za sve kasnije produkcije Orašara u Hrvatskoj. Veliki je Čajkovski, naime, jedan od rijetkih skladatelja koji je svoju glazbu skladao u uskoj suradnji s koreografima, stvorivši djela koja su, ne samo s glazbenog i scenskog stajališta savršena, nego svojom ritmičnošću i tematskom raznolikošću udovoljavaju i specijalnim zahtjevima baletne pozornice, potičući na ples. Popularnost i slojevitost priča koje je odabrao za teme svojih djela, jednako privlačnih i za djecu i za odrasle, kao i koreografski elementi koji nisu pretjerano zahtjevni, a daju plesačima mogućnost da njihovo umijeće u potpunosti dođe do izražaja, onaj su faktor X zbog kojega Orašar, Trnoružica i Labuđe jezero  vjerojatno još dugo neće biti svrgnuti s trona najvažnijih baletnih djela.

Koreograf i redatelj  Waczlaw Orlykowski
Koreografiju prenijela  Božica Lisak
Dirigent  Hari Zlodre
Scenografkinja  Dinka Jeričević
Kostimografkinja  Barbara Bourek
Izrada oglavlja  Ankica Matijaš
Oblikovatelj svjetla  Srđan Barbarić
Oblikovatelj tona  Petar Ivanišević

Vila šećera

Irina Čaban Bilandžić (7. 8. 10. i 11.12.), Hazuki Tanase (14. 15. i 17.12.), Eva Karpilovska (18.12. , 8. i 9.1.)

Princ

Denis Vieira (7. 8. 10. i 11.12.), Ivan Boiko (14. 15. i 17.12), Aaron Kok (18.12., 8. i 9.1.)

Klara

Eva Karpilovska (7. 8. 10. i 11.12.), Nozomi Miura (14. 15. i 17.12.), Hazuki Tanase (18.12., 8. i 9.1.)

Snježna Kraljica

Jaclyn Ann Higgins (7. 8. i 18.12.), Matea Milas (10. 11. i 14.12.), Bojana Lipovšćak (15. i 17.12.)

Drosselmeyer

Lev Šapošnikov, Silviu Tanase, Eugen Dobrescu

Orašar

Aaron Kok, Francesco Pio De Benedictis, Daniel Hoek

Kralj miševa

Uroš Škaper (Daniel Hoek, Branko Sarić, Mario Buličić)